my tomodachi

20100507

SuJu 4jib teaser video... Am I ELF?




Rasanya macam Cik Kaseh orang paling lambat post entry pasal SuJu 4jib Teaser ni...
semua ELF suda excited tunggu new album SuJu kan...

Cik Kaseh pun sama juga...
teruja gegiler dah ni
siap coundown... buat reminder dekat kalender lagi

Cheis~ aku sudah jadi kipas susah mati sungguh ni...

...
...
...

Bertanya seorang awek yang duduk sebilik dengan Cik kaseh

"Acik... sejauh mana sebenarnya tahap ke-kipas susah mati-an acik terhadap SuJu?"

...
...

Cik Kaseh diam... tengah fikir nak bagi jawapan macam mana

...
...

"Berapa peratus tahap minat Acik terhadap super Junior?"

Budak ni betullah... nak main soklan cepumas ngan aku dikala senja2 begini.
Akhirnya saya pun berikan jawapannya...

"Sama macam aku pernah minat gile pada NewS dulu."

Dulu Jpop... sekarang Kpop
Dulu NewS... sekarang Super Junior

Dulu Ryo Nishikido... sekarang pun...
Hurm~~ masih Ryo Nishikido

kihkihkih...
Even paling minat Eunhyuk dalam SuJu
tapi Ryo tetap juara carta saya
*love sick*

(✿◠‿◠)



No comments:

Post a Comment