my tomodachi

20091210

The Best Pairing In My List


Hai hai minnasan~~
konichiwa~~

Entry hari ini mempersembahkan pasangan2 popular yang masuk dalam ranking carta Cik kaseh...

Tempat ketiga jatuh kepada~~

...
...

Pasangan EunHae a.k.a Eunhyuk & Donghae



Walaupun baru je mengenali SuJu tapi Cik Kaseh rasa diorang memang couple yang best. (couple di sini bukan bermaksud pasangan kekasih, okey. sila jangan salah sangka dan anggap mereka pasangan gay)

Tak banyak perkara yang Cik Kaseh boleh kongsi tentang mereka. cuma setiap kali menonton apa2 saja show yang ada Eunhyuk & Donghae, Cik kaseh tertarik. dan pasti akan tengok berulang kali.


Lagi satu suka pasangan ni sebab sometime yang sorang tu terlebih nakal hingga menimbulkan kemarahan yang sorang lagi tuh. pastu diorang terror menari. suka part EunHae dalam 'Sorry Sorry'... cool~~





Tempat kedua jatuh kepada~~

RyoPi a.k.a. Nishikido Ryo & Yamapi


Tentang dua orang jejaka hot ni... jangan peliklah
memang banyak pasal mereka yang Cik Kaseh berjaya siasat.
maklumlah I kipas susah mati RyoPi (terutamanya Ryo-chan)

Tapi tak nak cite banyak2 sangat
sikit sudah... kan kan kan...



RyoPi bersahabat sejak di zaman remaja... err, kanak2 kot...
(Ryo nampak terlalu kecik biarpun dia lebih tua dari Yamapi, kan)

Ryo berkenalan dengan Yamapi dalam satu camp anjuran Johnny's Ent.
Mereka jadi rapat. Dan disebabkan Ryo berasal dari Kansai dan Yamapi dari Tokyo maka Yamapi bertindak sebagai penjaga Ryo... <-- bunyi macam kelakar sebab mereka masih budak2 waktu tu.

Yamapi seorang yang caring dan suka bertindak sebagai penjaga kepada orang2 yang disayanginya. Manakala Ryo pula seorang yang suka menguji orang kesayangannya dengan tindakan2 yang menyakitkan. Dia tidak pernah bersikap baik terhadap orang2 yang disukainya. Hanya Yamapi yang mudah menerima sikap pelik Ryo.

Hermm~~ apa lagi ya... saya tak ada idea nak tulis apa sebab banyak sangat yang terlintas di otak saya sekarang. sebelum saya merapu banyak sangat pasal RyoPi baik saya stop terus.

Oh,ya... di bawah ni saya sertakan satu keratan tentang RyoPi yang sangat sweet dan cute... (tapi tak tahulah jelas atau tak untuk di baca...)




And my best pairing goes to~~

JoongBo couple!!!
a.k.a. Hyunjoong & Hwangbo



Walaupun mereka berdua ni bukan couple betul2 tapi rasa sangat best tengok mereka bersama dalam We Got Married. disebabkan rancangan tulah saya semakin meminati Hyunjoong.

Saya rasa tak perlu saya cerita banyak tentang couple ni sebab saya pernah tulis entry tentang pasangan ini sebelum ni. sila klik sini untuk baca tentang JoongBo couple.


Suka perangai Hyunjoong yang suka buat lawak selamba tanpa perasaan.. <-- tapi semua yang dengar lawak dia gelak sakan.
bila Hyunjoong buat lawak sarkastik dia yang tak sudah2 nak memerli Hwangbo, Hwangbo pulak gelak gila2. Satu yang bestnya Hwangbo ni, dia tak sensetif dan pandang berat pun dengan setiap kata2 Hyunjoong yang straight forward tu.
tu yang menyebabkan pasangan bahagia dalam WGM tu.
Mereka juga telah memenangi anugerah pasangan terbaik dalam rancangan tersebut.


Itu saja entry Cik Kaseh untuk kali ini. lain hari kalau rajin masuklah entry baru. Insyaallah~
hehe~ chow... selamat malam. Gua mau masuk tido...

No comments:

Post a Comment