my tomodachi

20111014

[J-web]Nishikido Ryo Paling Sedih Cik Kaseh baca ㅠ_ㅠ


[J-web]Nishikido Ryo Kanjani Sentai 8Renger 2011.11.14





eng ver.

 Hello everyone.
This is Nishikido.
Just like the news reported, I’m not in NEWS anymore.
There could be a lot of people who were shocked, but this 
is a painful decision I have made after some thought.
From debut I have been shuffling around, schedule problem, 
around with 2 groups, 
I would have caused trouble for both groups ultimately. 
I have been troubled with regards to this.
Everyone have been supporting the Nishikido who was in NEWS, 
I am really thankful.
Now, as the Nishikido Ryo of Kanjani8, I will continue to work hard. 
Therefore I hope I still can get the support of everyone.
On the other hand, the new NEWS by Koyama, Kato, 
Masuda and Tegoshi, 
please do support them from now.

tran by cookiesmon

Credit : nishikidoryotan

ㅠ_ㅠ ㅠ_ㅠ ㅠ_ㅠ berita ni memang sangat menyedihkan.... 
tapi saya sangat faham keadaan Ryo. 
sudah sekian lama dia terpaksa melalui kepayahan untuk 
menyusun jadual disebabkan dua kumpulannya. 
baik Kanjani8 mahupun NewS, 
dia sayangkan kedua2 kumpulan tersebut. 
Dia dah bersama dua kumpulan tersebut sejak remaja lagi. 
tentu susah untuk memilih diantara keduanya... 

walaupun cik kaseh lagi sukakan Ryo bersama NewS 
tapi Ryo dah buat keputusan untuk memilih Kanjani8... 
dan saya tetap menyokong dia.... 
walaupun tidak lagi bersama NewS saya juga tetap 
akan sokong NewS...
(tp maybe dah kurang sikit)...

hwaaaa~~~ lepas ni dah tak dapat tengok RyoPi pairing lagi.... 
ㅠ_ㅠㅠ_ㅠㅠ_ㅠ




P/s : Entri Zenkai Girl saya tergendala lagi..ada saja halangan nak siapkan..huhuhu~~


1 comment: