my tomodachi

20100611

SS501 rampas takhta SuJu(super junior)



Owh~~ sangat lama tak buat entry pasal SS501
sejak berpaling tadah daripada TripleS
dan menjadi ELFs yang super addict.

Kalau last month mood Cik Kaseh dipenuhi dengan SuJu 4jib,
Bonamana, Coagulation, dan segala jadah yang
berkaitan dengan album baru SuJu je...
(hari2 putus fius meroyan bersama2 dgn ELFs
kerana ahli2 SuJu skang ni dh makin HOT!!!)

Bulan ini SS501 pula mengambil alih tempat dengan album terbaru mereka.
lagu terbaru mereka ni kiranya memberi impak kepada pendengar jugalah.
terutama lagu di atas.
(kenapa kebanyakan artis yang comeback kali
ni berubah jadi HOT?huhuhu~~*nose bleed*)

lagu ni dah merampas takhta Bonamana-SuJu di Music Bank hari ini.
sebelum ini Bonamana dah menang 3 minggu berturut2.
mahu lihat ini lagu boleh pecah rekod atau tidak.

Cik kaseh suka cv lagu ni juga
tapi kan awatlah stage MU kali ini sempit semacam
cam susah je diorang nak bergerak dalam persembahan kali ini...
cian~

i dun care bout Jungmin yang saya paling X SUKE tu.
pejam sebelah mata n pandang yang lg 4 orang je. kikiki~~
Youngsaeng makin kakkoi lah.
Tak suka rambut baru Hyunjoong...tak handsome!
Kyujoong~~ still macho mcm dulu...hehe
n Hyungjoon... x handsome gak... adik dia, Kibum-U-kiss lagi handsome!!!

k...Chiow
Cik Kaseh nak cari bahan nak siapkan entry lagi
babai~~


3 comments:

  1. salam..tp persembahan n lagu ss501 mmng best!!! he3

    ReplyDelete
  2. muahahaha..... betul.... rambut HJL mmg cm rmbt xsiap.... saper la cordy dier erk... cian sungguh... mangsa keadaan....

    HJB plak nk jd cm hot yg xjd... huhuh... kibum tetap paling kiut... muahahaha... <--- demam ukiss weh...

    YoungSaeng daku makin kecik plak.. ke aku jer prasan? muahahah....

    adk aku pun demam sbb KyuJong makin mantop....

    er... aku rase ader mslh pd baju2 diorg.... xtau la knp... tp aku rimas tol dgn bj xsiap tuh... knp aku rasa comeback depa2 nieh konsep dh jd cm pelik.... <-- senang cerita... dh mcm Shinee... dulu shinee je yg aku bleh kategorikan mangsa keadaan... tp la nieh? hm~~~ thinking about it~~~

    ReplyDelete
  3. @nemo; baju yg dlm cv tu kire agak oklah...cuma baju yg kat stage MU ni je yg aku x bleh blaa~~

    neway dey all still hot lah...cuma bg aku SuJu comeback lebih Hot kot...

    haah~ betoi~ aku pn rase YS makin kecik!! tapi die paling kakkoi kali ini...kedua kyujung...yg lg 3 tu...seperti kate ko lah... mangsa keadaan.hakhakhak~

    ReplyDelete