my tomodachi

20100612

SuJu+Korea+Spain+Merah=BOLA!!!




musim bola sudah kembali...
"Awak sokong pasukan mana Cik Kaseh?"  <--ini adalah soalan orang yang baru kenal dengan Cik Kaseh

Dan jawapan saya ialah... Spain... Saya penyokong Spain!! (siap beli jersi Spain tau...)
My FERNANDO TORRES... My DAVID VILLA... (✿◠‿◠)

"Bukan awak penyokong pasukan Korea ke, Cik Kaseh?" <--ni soalan orang yang kenal Cik Kaseh.

Dan jawapan saya... saya pun sokong Korea juga... Korea n spain pye jersi kaler merah
n i love RED...sgt suka merah dan hijau...(tapi x beli jersi Korea,sebab x lawa...hehe)

Malam ini Korea menang 1st game diorang... mesti budak2 SuJu ngah party sakan kat Korea ni...hii~~ kalaulah dapat join diorang tym ni...best nyer~~ saya pn nak lompat2 gembira dengan my kanda Eunhyuk~~~(✿◠‿◠)



1 comment: