my tomodachi

20090911

Si Penjerit Kepenatan-SS501 Fansigning...(part 8)

Aduyaiii~~~ penat tahap giga dah ni. fikir nak balik n tidur je dah. masa dekat hotel tu memang langsung tak rasa penat. jangan kata penat lapar pun tidak. langsung tak rasa apa lepas dapat jumpa SS501.

ngo ngek ngok ngek dengan Nemo kejap sebelum cabut balik. lebih kurang pukul 8.00 kami beredar meninggalkan One Utama...


video

Time ni kami dalam cab. memang penat tapi puas hati lah... sebab pergi tak sia2. dapat gak jumpa dey all berlima.

tu je crita critu about SS501 fansigning. insyallah akan pergi konsert mereka hujung tahun ni. hehe~~ (korannggg~~~ semua!! kawan2 serta semua penpal cik Kaseh... jangan lupa tau... nanti kita semua gathering kat konsert tu nanti. Cik kaseh nak jumpa korang semua~~!!... n yang paling penting nak jumpa SS501... kikiki)

~the end~


Doki Doki From My Heart…

1 comment:

  1. waaaaaaaaaaaa!~ sob*s... jelousnye Q.. kak kaseh, nnti akhir konsert tu nanti dorang bt kat sabah tak? sbb kalau kat sabah, Q boleh p. Q asal sabah actually... ahh, nak jumpa ngan hyun!~ wahahah...

    ReplyDelete